3 Μαΐ 2012

Βενζίνη;;; Όχι, ευχαριστώ!!

Καθημερινά ακούμε και διαβάζουμε για την άνοδο της βενζίνης, του πετρελαίου ακόμα και του φυσικού αερίου... Συμπέρασμα;;; Δεν είναι να διαθέτεις και πάνω απ' όλα να κινείς όχημα εκτός αν πρόκειται για ποδηλατάκι ή για το κλασσικό 'πεζό 2'... τα ποδαράκια σου!!! 

Για τούτα δω όμως τα μηχανοκίνητα δεν θα χρειαστεί να ξοδέψετε φράγκο για καύσιμα!!! 

Είστε φαν των δύο τροχών; Είστε λάρτης του ποδηλάτου; Διαλέγετε και παίρνετε!!!

Αν βέβαια δεν αποκτήσατε ποτέ ισορροπία υπάρχουν πάντα τα τρίκυκλα αλλά και οι... βοηθητικές!!!
Για σας που αποζητάτε τη σιγουριά των τεσσάρων τροχών πάντως, προτείνουμε τη λουξ έκδοση diapercar!!!
Εκτός πάλι αν είστε άγρια τυπάκια, οπότε θα διαλέξετε κάτι σαν αυτό....το οποίο ήταν και η δικιά μου επιλογή για να λάβω μέρος στον πρώτο μου διαγωνισμό... αυτόν της Vivikas- Ροζ διαγωνισμός!!
Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, σας παρουσιάζουμε το τελευταίας τεχνολογίας τρακτέρ μας για τους λάτρεις της ζωής στο χωριό αλλά και για τους νέους αγρότες που... ψάχνουν! 

18 σχόλια:

  1. χαχαχαχα... Πολύ μου αρέσει η ανάρτησή σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ πολύ! Όλα φανταστικά αλλά ...το τρακτέρ είναι τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο!!!απθανα ολα!!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλέ Τουρτίτσα;;;; πόσο όμορφα έγινα αυτά;;; και μην μου πείς ότι είναι όλα απο ότι καταλαβα με κουβερτούλες πανούλες και ότι άλλο που βλέπω ..πανέμορφα ...και ζουουνιάρικα....και βέβαια κανείς δεν θα χεριαστέι να βάλει βενζίνη...χι...χι.. φιλακια....πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι ναι... όλα είναι με pampers, φορμάκια κι ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί μια νέα μαμά για το νέο μέλος της οικογένειας!!!

      Διαγραφή
  5. Γλυκειά μου κοπέλλα , τι έφτιαξες πάλι!!! Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίθανα είναι όλα!!! τι ιδέες καταπληκτικές είναι αυτές!!!
      Μπράβο σου!!!
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα μα τι καλούτσικα που είναι όλα!!
    Αξιοθαύμαστα!!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΟ ΘΑ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΤΟΥΡΤΙΤΣΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ εντυπωσιακά και όμορφα όλα!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ... χαίρομαι που τα 'μηχανοκίνητά' μου εκτιμώνται τόσο πολύ!!! Στη σελίδα 'Για...νέες αφίξεις' μπορείτε να απολαύσετε την πλήρη συλλογή μας με τις λεπτομέρειες του καθενός, γιατί είναι πολλοί και πολλές αυτοί που τα προτίμησαν από τα 'βενζινοκίνητα'!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ έξυπνη και διασκεδαστική η ανάρτηση σου! Τα "μηχανοκίνητα" σου είναι απίστευτα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικά όοολα!!θα σε έχω υπόψιν μου για δωράκια σε μέλλουσες μαμάδες!Παααρα πολύ πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. pio light tourtes den exo dei....!!!!!!!!!!!einai eksairetikes!!!!!!!!!!!bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aυτά τα οχήματα θα καίνε βιοκαύσιμα λοιπόν! Πρωτοποριακά από κάθε άποψη!
    Σε βρήκα μέσα από το ροζ διαγωνισμό. Καλή επιτυχία!
    Μπορείς αν θες να δεις εδώ τη δική μας συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή