30 Απρ 2012

Φτου, α-μπε-μπα-μπλομ...

Δεν σας άργησα ε; Είμαι τόσο χαρούμενη που δεν αντέχω άλλο. Ήρθε η ώρα να κάνω την κλήρωση με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο που όλοι χρησιμοποιούσαμε από παιδιά....:)
Αστειεύομαι φυσικά... αλλά σοβαρολογώ όταν λέω ότι τελικά θα κληρώσω 4 δωράκια!!!!! 4 πεντανόστιμα και πολύ γλυκά cupcakes με 'μηδέν' θερμίδες.... γιατί φροντίζω και για τη σιλουέτα σας!!

Οι τυχεροί-ες λοιπόν είναι οι: Φιλία Βασιλάκη, Creative Journey by Deppy, pnoianemou και Mary Pezuvani.

Περιμένω τα στοιχεία σας για να σας αποστείλω το δωράκι σας.


Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω την
Κική για το βραβειάκι που μου έδωσε και να το χαρίσω κι εγώ με τη σειρά μου σε:

Καλή συνέχεια σε όλους και όλες και καλή Πρωτομαγιά!!!! 

10 σχόλια:

  1. Τουρτίτσα, Κουκλίτσα.......
    Φαίνεται πως αυτός είναι ο μήνας μου!!!! ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΙΣΑ!!!!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, περιμένω το δώρο μου με ανυπομονησία - σου στέλνω email - όπως σ' ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να με βραβεύσεις!!!! Πάω να γράψω το όνομά σου στη σελίδα μου "Βραβεία - Δώρα".
    Πολλά πολλά φιλάκια και να έχεις μια υπέροχη βδομάδα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια στις τυχερες!!!!
    Να χαιρεσε το βραβειο σου!!
    Κα λη εβδομαδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!
    Τουρτιτσα μου γλυκια δεν φανταζεσαι ποσο χαρηκα με το δωρακι σου!
    Ευχαριστω πολυ για την επιλογη!
    Καλη εβδομαδα!!!!!!
    Καλη Πρωτομαγια!!!!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στις τυχερές!! Υπέροχα τα κεκάκια!!
    Καλορίζικο και το βραβειάκι σου!!
    Καλή πρωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωωωωωωωω! Τουρτίτσα μου γλυκιά ευχαριστώ πολυ!! υπέροχο το κεκάκι!! Καλη εβδομάδα και Καλή Πρωτομαγιά!! σου στελνω στοιχεία !φιλακια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι καλα!!!! ειναι μια απο τις τυχερες!!!! ευχαριστω πολυ πολυ!!!! ειναι και τα cupcake τα αγαπημενα μου!!!!
    Να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή μου Αναστασία σε ευχαριστω παρα πολύ!Με τιμαει πολύ το βραβειο σου!Να είσαι καλά!Μπραβο στα τυχερα κορίτσια και σε σενα για τα δωρακια σου!Φιλιά και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Και "μπράβο" για το βραβείο σου! Το αξίζεις! Φιλάκια και χαρούμενη Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΟΥΛΕΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κουκλα μου... να χαιρεσαι το βραβείο ςου και να εισαι πάντα τυχερή στην ζωή σου όπωςκαι η τυχερόύλες που κλήρωσες εσύ!!!!! φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή